فهرست مطالب این مقاله

فروش اینترنتی فرش سجاده ای

فهرست مطالب این مقاله

مساجد و نمازخانه‌ها مراکز مهمی در زندگی اجتماعی و مذهبی جامعه‌ی ایرانی می‌باشند که همواره به‌عنوان مکان‌هایی بااهمیت در دل هر شهر و روستا وجود داشته‌اند و علاوه‌بر نماز و عبادت، برای مراسم‌های مختلف دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. طبیعتا یکی از جوانب مهم در آراستن این مکان‌های پرارزش، استفاده از فرش طرح سجاده مناسب خواهد بود.

در دهه‌های اخیر، با پیشرفت فناوری و انتشار اینترنت که یکی از ابزارهای مهم تجاری و ارتباطی می‌باشد، فروش اینترنتی فرش سجاده ای مخصوص مساجد و نمازخانه‌ها نیز به‌عنوان یک موضوع جدید در حوزه‌ی تجارت و فرهنگ دینی پدیدار شده است.

سجاده فرش‌ها به‌عنوان یکی از لوازم اساسی در مکان‌های مذهبی، نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای معنوی و آرامش‌بخش برای مراجعین به مساجد و نمازخانه‌ها دارند. با ظهور تجارت اینترنتی، امکان دسترسی آسان‌تر به فرش‌های مخصوص مسجدی و امکان خرید آن‌ها از راه دور برای متولیان فراهم شده است.

فروش اینترنتی فرش سجاده ای مسجد و نمازخانه

اهمیت فروش اینترنتی فرش سجاده ای

هیأت امنا و متولیانی که مسئول تهیه‌ی فرش مسجد یا نمازخانه هستند، باید به این نکته توجه داشته باشند که بهترین مکان برای خرید متراژ بالایی از سجاده فرش، خود کارخانه‌ی تولیدکننده خواهد بود و تا جای ممکن از نمایشگاه‌ها یا فروشگا‌های قالی واسطه در شهر خود بپرهیزند.

از آنجایی‌که تعداد شرکت‌های سجاده‌باف در ایران بسیار کم هستند و اکثرا در شهرستان کاشان مشغول به فعالیت هستند، پس مراجعه‌ی حضوری از هرجای ایران به شهر کاشان کمی مشکل خواهد بود و به‌همین دلیل پیدا کردن کارخانه از طریق سایت‌های جستجوگر مانند گوگل بسیار کارآمد می‌باشد.

شرکت ثریا کویر کاشان با افتخار یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌ها در زمینه‌ی فروش اینترنتی فرش سجاده ای محسوب می‌شود که مساجد، نمازخانه‌ها، حسینیه‌ها و امامزاده‌های بسیاری را در سراسر ایران مفروش نموده است و احتمالا در شهر شما هم یکی از نمونه کارهای اجرایی ما در نزدیکی‌تان وجود داشته باشد. در زیر ابتدا جدول اطلاعاتی کوچک و سپس فیلمی از کارخانه را مشاهده خواهید کرد:

- کیفیت فرش سجاده جنس نخ تعداد شانه
1 خیلی ضعیف بی‌سی‌اف 440
2 ضعیف پلی‌استر 500
3 متوسط ورجین 500
4 خوب اکریلیک 700
کیفیت فرش جنس نخ شانه
D بی‌سی‌اف 440
C پلی‌استر 500
B ورجین 500
A اکریلیک 700

راهنمایی فروش اینترنتی فرش سجاده ای

با پیشرفت فناوری و ظهور تجارت آنلاین، امکان تهیه و سفارش هرنوع کالا یا محصولی از طریق اینترنت به مردم ارائه شده است. نکته‌ی مهم برای کسانی که قصد خرید فرش مسجدی دارند این است که بدانند خرید اینترنتی سجاده فرش مانند هر محصول دیگری نیست که وارد سایت فروشگاهی آنلاین بشوند و اطلاعاتی را وارد کنند و در نهایت کالای مورد نظر را در شهر خود تحویل بگیرند.

به‌طور مثال اگر قالی برای منزل خود بخواهید، می‌توانید وارد یک سایت نمایشگاهی آنلاین بشوید و قالی 9 متری یا 6 متری را همراه با طرح و رنگ مورد نظر خود انتخاب و سپس با درج اطلاعات گیرنده درب منزل تحویل بگیرید؛ اما در مورد فروش اینترنتی فرش سجاده ای مسجد و نمازخانه این موضوع کاملا متفاوت است.

برای تهیه‌ی فرش نمازخانه یا مسجد به‌شکل اینترنتی ابتدا نیاز هست که یک مجموعه اطلاعات از طرف مسئول مکان مذهبی در اختیار مدیریت فروش شرکت تولیدکننده قرار بگیرد و براساس آن راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایی صورت بگیرد تا طی چندین مرحله ردوبدل شدن اطلاعات، در نهایت به یک انتخاب واحد و نهایی رسید تا کارخانه‌دار با خیال راحت سفارش را در صف بافت قرار دهد.

راهنمایی فروش اینترنتی فرش سجاده ای

2 مرحله فروش اینترنتی فرش سجاده ای

به‌طورکلی پیش از اینکه بخواهید سفارشی را ثبت کنید، معمولا اطلاعاتی را در مورد آن کالا جمع‌آوری می‌کنید و احتمالا مقایسه‌ی قیمت‌هایی را انجام می‌دهید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. این موضوع برای خرید سجاده فرش نیز صدق پیدا می‌کند و شما باید یک‌سری اطلاعات در مورد قیمت و ابعاد فرش سجاده ای جمع‌آوری کنید تا ببینید شرایط خرید را دارید یا خیر.

حال که خریدتان قطعیست چندین مرحله را باید قدم‌به‌قدم پیش بروید تا فرش مسجدی و یا نمازخانه‌ای را نصب شده در محل تحویل بگیرید. این مراحل را اگر بخواهیم یک‌به‌یک توضیح دهیم، بسیار وقت‌گیر می‌شود به‌همین دلیل کل موارد را در 2 مرحله‌ی کلی زیر بیان می‌کنیم:

متر کردن مسجد و انتخاب طرح

قبل از هر چیز در فروش اینترنتی فرش سجاده ای، برای اینکه بفهمیم چه متراژی فرش نماز مورد نیاز مکان مذهبی شماست، باید اندازه‌گیری دقیقی از مساحت مسجد یا نمازخانه صورت گیرد. درواقع براساس همین مساحت، کارخانه‌دار متوجه می‌شود که چه تعداد طاقه باید تولید کند.

مشخص نمودن ابعاد طول و عرض سالن نمازخانه کار دشواری نیست و خودتان هم می‌توانید روی کاغذ همه‌ی اضلاع را رسم و اندازه‌ی هریک را یادداشت کنید. بااین وجود اگر فکر می‌کنید که مکانتان دارای قناسی‌ها یا اضلاع نامتناسبی هست می‌توانید با مدیریت فروش ثریاکویر کاشان درمیان بگذارید تا درصورت امکان یک نماینده جهت متر کردن به محل اعزام نماید.

پس از مشخص شدن اندازه‌ها، مسئولان مکان مذهبی باید طرح مورد نظر فرش مسجد را انتخاب کنند. طرح و نقشه‌های شرکت ما بسیار متنوع هستند که شما می‌توانید بین انواع فرش محرابی و یا بدون محراب تشریفاتی، یک مورد را همراه با رنگبندی مطابق با سلیقه و معمول مکان مذهبی خود انتخاب نمایید.

ابعاد مسجد فروش اینترنتی سجاده فرش

بیعانه جهت ثبت فروش اینترنتی فرش سجاده ای

با تعیین متراژ و تکمیل انتخاب‌هایتان، بیعانه‌ی مقرر برای سفارش پرداخت می‌شود. این مرحله تضمین می‌کند که سفارش نهایی شده و فرآیند تولید فرش‌های سجاده‌ای آغاز شود. توجه داشته باشید که پس از پرداخت بیعانه، یک فاکتور با تمامی جزئیات سفارش برای مسجد ارسال می‌شود تا مسئولان مربوطه اطلاعات را بررسی کرده و صحت سفارش را تایید نمایند.

تولید سجاده فرش کاشان بر اساس سفارش آغاز می‌شود. با پایان یافتن بافت، به قسمت آهار فرستاده می‌شوند تا عملیات نهایی بر روی طاقه‌ها صورت گیرد. پس از تکمیل با مسئولین مکان مذهبی تماس می‌گیریم تا هماهنگی‌های لازم جهت ارسال بار و همچنین اعزام نصاب صورت گیرد.

پیش‌پرداخت فروش اینترنتی فرش سجاده ای

مزایای فروش اینترنتی فرش سجاده ای

خرید اینترنتی سجاده فرش برای مساجد و نمازخانه‌ها، به مسئولان این امکان را می‌دهد تا فرآیند تهیه‌ی قالی بسیار ساده‌تر و به‌راحتی محصولات مورد نیاز خود را تأمین کنند.

در ادامه مزایای سفارش آنلاین فرش‌های مسجدی را برای مشتریان ارائه می‌دهیم؛ با در نظر گرفتن این مزایا، امروزه خرید اینترنتی برای مشتریان تبدیل به یک گزینه‌ی جذاب و مطمئن جهت تهیه‌ی این محصولات اساسی مذهبی شده است.

مزایای فروش اینترنتی فرش سجاده ای

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

یکی از اهم مزایای فروش اینترنتی فرش سجاده ای، صرفه‌جویی در زمان مشتریان است که دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری در کارخانه ندارند. آن‌ها می‌توانند به راحتی از منزل یا محل کار خود از طریق اینترنت سفارش دهند و بدین طریق زمان بسیاری را صرفه‌جویی کنند.

البته علاوه‌بر زمان در هزینه‌هایی مانند سفر به شهرستان کاشان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. مزیت سفارش‌های آنلاین این است که مشتریان می‌توانند از هر نقطه‌ای در کشور به‌سادگی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تحویل بگیرند، حتی اگر در مناطق دورافتاده زندگی کنند.

گستردگی انتخاب در سفارش سجاده فرش

در خرید آنلاین، مشتریان به انتخابات گسترده‌تری دسترسی دارند. آن‌ها می‌توانند از بین وب‌سایت‌های مختلف، مجموعه‌ای از فرش‌های مسجدی را مشاهده کرده و از میان آن‌ها طراحی‌ها و کیفیت‌های مختلف را انتخاب کنند و به‌راحتی محصولی که مناسب سلیقه‌شان می‌باشد را برگزینند.

همچنین هیأت امنا می‌توانند با مقایسه‌ی قیمت‌ها، به انتخاب بهتری دست یابند. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا از تصمیم خرید خود مطمئن‌تر باشند. از سویی دیگر فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه‌ای را نیز به مشتریان ارائه می‌دهند که می‌توان خرید به‌صرفه‌تری را تجربه کرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonهمین حالا تماس بگیرید.